مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-11اقتصادي

فارس من| داغ 13 ساله تعاونی شهرداری تهران/ وقتی اداره تعاون تهران پاسخگو نیست!


پروژه مسکونی حکیم در غرب تهران که قرار بود دوساله تکمیل شود بعد از گذشت 13 سال و پیشرفت 70 درصدی در بلاتکلیفی به سر می برد و باعث آن شد تا متقاضیان واحدهای مسکونی به هر دری برای برطرف شدن مشکلات خود بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمهدی حسینی:​ سال های 85 و 86 شروع ماجرایی پرغصه بر کارمندان بدون خانه شهرداری تهران بود.

ماجرا از این قرار بود که سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران همانند بسیاری دیگر از سازمان ها و نهادها برای تامین مسکن کارمندان خود اقدام به تعبیه زمینی در غرب تهران به آدرس: بزرگراه حکیم شرق به غرب - بعد از چهار راه تعاون نبش اندیشه کرد و برای آن اقدام به تاسیس تعاونی ای به نام تعاونی مسکن شماره2 کارکنان شهرداری تهران نیز کرد.

با توجه به عظیم بودن این پروژه که طی آن 2736 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد علاوه بر کارمندان سازمان خدمات موتوری کارمندان دوسازمان دیگر شهرداری تهران یعنی سازمان پسماند و سازمان میادین شهرداری تهران نیز به این پروژه اضافه شدند.

طبق متن قراردادی که بین متقاضیان و تعاونی به امضا رسیده، تعاونی تعهد داده است در صورت رعایت شدن مفاد قرارداد و عدم وقوع شرایط فورس ماژور واحدهای این پروژه را تا سال 95 به اعضا تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| داغ 13 ساله تعاونی شهرداری تهران/ وقتی اداره تعاون تهران پاسخگو نیست!

فارس من| داغ 13 ساله تعاونی شهرداری تهران/ وقتی اداره تعاون تهران پاسخگو نیست!